maanantai 24. tammikuuta 2011

Ja sit on niit tyttöi ketkä käyttää NOFX -paitaa













Konstan ja Jonin mukaa sillee mut vois lokeroida, tyttöihi jotka käyttää NOFX -paitaa. 'Niinku tyylillä I-don't-give-a-shit' Sopiikse muhun, en tiiä, mut hauskalta se kuulosti! Ei se varmaa huono lokero oo.

Lunta on ihan liikaa joka paikassa ja koulu on joko liikaa tai liian vähän, en oo ihan päättäny. Leikin kesää ku aurinko paistaa ikkunast sisää eikä ulkoilu houkuttele. Helsinkiin lukioon hakeminen houkuttaa suuresti mut se taitaa jäädä. Viikonloppu Helsingissä on selkeesti ja todistetusti parasta terapiaa mulle. Istuin yksin bussissa ja kuuntelin Kymppilinjaa (bongasin myös Kymppilinjan Nikon), söin mäkis nahistunutta salaattii hyväs seuras, ostin paidan tietämättä riittääks mun rahat siihe ja vietin hulluu lauantai-iltaa UV-valos, eikä mul ollu muuta ku hyvä olla. Mä vaa viihdyn niin paljo paremmi mis tahansa isommas paikassa ku Salo. Katoin aamul ikkunast ku valkost lunta tuli taivaalt, eikä haitannu yhtää et tiesin sen olevan harmaat iltapäivää mennes.

Nyt just oon kuumeessa, lähin keske koulupäivän kotii, ja koitan päättää pitäiskö yskii vai ei. Jos ei yski, ei tuu ääntä kunnol, mut yskiminen sattuu keuhkois asti. Kertokaa joku mitä tää on! Oon kattonu koko päivän Disney Channelii ja mun tekee mieli valokuvata mut ei oo mitään kuvattavaa. Tylsistyminen ei sovi mulle, ei sit ollenkaan. 


12 kommenttia:

  1. Kyl sä semmosen paidan voisit tarvii... :)

    VastaaPoista
  2. siis otan osaa et oot sellases lokeros (Daa)

    VastaaPoista
  3. super nätti tyttö oot ! miten sä saat hiuksistas noin ihanat ?? ja teetkö joskus jonkun postauksen missä esittelet meikkis ? :)

    VastaaPoista
  4. oi kiiiitos! (: hiuksille en kauheesti tee tai ees osaa tehä mitään, ne yleensä vaan on :D ja meikkipostaus vois olla ihan kiva, voi olla että teenkin (:

    VastaaPoista
  5. sulla aika kivan näkönen blogi! kivoja kuvia jotka huokuu iloa ja ihanaa elämän asennetta :)

    VastaaPoista