tiistai 3. toukokuuta 2011

Klara vappen, bara vatten







Vappu tuli ja meni, ja tavallaan tuntuu et se vei mukanaa jotain. Jotai turhaa, jonku ylimääräsen taakan. En tiiä mitä se vei mukanaan, mut lauantai-iltana luovutin vapulle kaikki mun huoleni mieluusti. Tässä sopimuksessa mä jäin voitolle jättäessäni osan niistä siihen iltaan. Pelaileminen, nauraminen ja rento olo just sopivasti sekopäisten tyttöjen kanssa alkuillasta, ja valotikut, Partyrock Anthem ja monta aivan parasta ihmistä loppuillasta: mikä oliskaa parempaa terapiaa? Mua ei haittaa yhtään, että mun ajatukset makaa varmaan vieläkin Assin autotallin lattialla tai Nooran olohuoneessa, samassa paikassa ku mihin mä ne pudotin tanssiessa, nauraessa, huutaessa, pelatessa ja riehuessa.

En tiiä mistään mitään, enkä oo varma pitäiskö mun tietää, mut just nyt tuntuu et oon oikeessa paikassa oikeeseen aikaa, eikä mikään rajota mua. Ehkä mä oon onnellinen.

2 kommenttia:

  1. oli nii kiva nähä vappun :) PAITSI sun onnellisuuden pilas se "ja mitäs vittu sulle sais olla?" asiakaspalvelu..;) lotta

    VastaaPoista
  2. hehehhaahahohoho ;D älähuoli mullei oo tänää töitä ni huomenna oon kuin uudestisyntynyt jätskimyyjä ! :D ja nii oliki <3 raivataan viikonlopusta tilaa näkemiselle, kattoo nyt miten oon VITTU TÖISSÄ :D :))

    VastaaPoista