perjantai 26. marraskuuta 2010

Emmäkää jaksais






Tänää mua mikää muu ärsyttäny niin paljon ku se, et joku ihminen kitisee hulluna siitä ku ei jaksa tehä jotai juttua, vaik muittenki pitää se tehä ja muutki on samas tilantees. Emmäkää jaksais tehä juurikaa mitään, mut pakko se on raataa. Emmäkää kouluu jaksais raahautuu enkä suorittaa kaikkee pakollist ja sataa ylimääräst hommaa mitä mun pitää tehä, mut ei se sil valittamisel parane. Iteki tosin syyllistyn toisinaa tohon, mut tänää tajusin kui ärsyttävää se on. Ehkä oon nykyää vaa liia väsyny valittaa ja kyllästyny kitisemään ku siit ei oo apuu. Emmäkää jaksais olla ilonen tai yrittää tehä itteeni iloseks kokoajan. Emmäkää jaksais, mut pakko se on raataa.

Mun tekis mieli ottaa kuvia mut en tiiä mitä kuvaisin. Mul on ihan jatkuvasti kylmä eikä auta vaik mite laitan vaatteit päälle, kamalaa hyi. Mun joulustressi on jo alkanu mut se ei tosiaankaa tarkota et säheltäisin hulluna lahjojen parissa, ehei. Se tarkottaa et ahdistun koko ajatuksest ja päätän olla autuaasti tekemättä mitään, mietitää simmosia sit myöhemmin. Pitäiskö huolestuu ku löysin kuitin mun lompakost, Hesburger Tikkula, Pori, eikä mulloo hajuukaa millo oisin ollu poris?

Tarviin LOMAA. Äiti tuli äske päikkäreilt ja sano et 'ei voi sanoo et piristi'. SIllane olo mul on nyt vähän kaikest mitä teen, ei voi sanoo et piristäis. Tyl sää. Miten joku voi olla näin VÄSYNYT.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti