tiistai 23. marraskuuta 2010

Mut entä jos tänää jaksaisin

Mul oli kamala aamu, mut mul on hyvä tää päivä ja maailman paras eilinen. Must tuntuu et tänää mä jaksan tehä kaikki asiat mitä normaalisti mietin vaa tekeväni, mut en vaan jaksa tai saa aikaseks. Tänää mä alotan uudestaan kirjottaa blogii joka oli syysunilla, tänää mä laitan mun seinälle kuvat mitkä on sitä oottanu jotain kuukauden tossa pöydällä, tänää mä teen läksyt, tänää mä alotan siivoomaan mun konetta. Tänää mä jaksan, tänää must on siihen.
- Paskempi homma on, et huomenna must ei enää oo siihen, ja kaikki jää kesken. That's me.

Eile oli Avenged Sevenfoldin keikka, enkä tienny et yhen päivän aikana voi kokee nii monta fyysistä ja henkistä tunnetta. Niin kova kylmyys ettei tunne jalkoja, nii kova kuumuus ettei muistanu et voi olla niin hiki. Järjetön ahdistus ja peljo siitä ku ihmiset rynnii sun päälle ja puristut niitten keskellä, ja yhtäkkiä et ees muista sitä ihmismassaa sun ympärillä. Yhen biisin aikana huudat ja hypit tasajalkaa, ku kohta jo itket ku puhutaa bändin kuolleest rumpalista. Huhhuh. Tosiaan, keikka oli maailman täydellisin. Maailman järjettömin vitutus vaan tuli, ku huomasin et kamera jäi autoon. No sainhan mä ruhtinaallisen YHEN onnistuneen kuvan kännykällä, ja muutama huippuhetki tallentu videolle, mut eipä paljo jääny käteen. Mut ei kaikkee tarvii saada nauhalle tai kameran muistin, joskus oma muisti riittää. Tosiaan, eiline ilta oli ehkä mun elämän kolmanneks paras, vaikken ookkaa viel keksiny niit kahta parempaa. Tarviiks mun?
"Varmaan mun elämän kohokohta ku soitettii Seize The Dayn soolo" -Konsta

Tänää tanssittii liikkatunnil ja nauroin eetun kans koko tunnin putkeen ja meinasin pissata housuu. Oltii Saaran ja Ainon kans jotain pari tuntii mäkis enkä ees huomannu et kulu nii paljo aikaa. Sit Saara tuli meille, 'EI HITSI meijän juttuja, siis hieman me ollaan taas tyhmiiiiii' ;););)

Nyt aijon mennä tekee sen kaiken mihin musta on ainäki tänään. Ennenku on jo huomine enkä enää saa aikaseks. Fail.

Ps, 'Hopefully all of you will get to meet him in the afterlife. Now, if everybody could put their lighters up for that crazy motherfucker.'

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti