tiistai 22. maaliskuuta 2011

Kaikkii ärsyttää aina ku joku sanoo jotai











Oon onnistunu pitää itteni kiireisenä tekemällä pitkälti ei-mitään, leikkiny prinsessaa suklaasuihkulähteen ja koristeltujen muffinsien kera, nauranu ku isosisko ei lukenu sinisen tekstiilivärin käyttöohjetta ennenku oli jo myöhästä, ja menny peiton alle koska muu maailma ei yllä mun huoneen kauimpaan nurkkaan. Oon heränny just sillä tavalla ku halusin, halunnu vältää sitä mitä eniten halusin, kaivannu vaihteluu ja saanu sitä, sekottanu omat ajatukseni jonku toisen ajatuksiin, kieltäytyny ajattelemasta, leikkiny et oon täs elämässä yksin, ollu kaikkea muuta ku yksin ja odottanu fiilistä. 

Fiilistä, mitä tahansa niistä. Onnee, katkeruut, kateut, kaipuut, yllättymist. Tunnet siit et ihmiset, laulut ja seinät sun ympärillä hymyilee sulle, tai tunnet siit et ne samat seinät kaatuu niskaan eikä ne laulut kertonukaa siit mist luulit.
Oon yrittäny kirjottaa kouluu varten laulun sanoja, ja mulle neuvottiin et parhaite sanotukset lähtee omist fiiliksistä. Paperille ilmesty pari hymyilevää naamaa, sydän, väritettyi neliöitä ja pari lausetta biiseistä, jotka joku on keksiny ennen mua. Siinä näätte, ei mulla oo fiilistä.

Kameravirhe havaittu. Kamera sammutetaan automaattisesti. Käynnistä kamera uudelleen. Suututtaa.

 

2 kommenttia: